Jaký vliv má FITFAB Strong na vaše tělo?

Cílem programu FITFAB STRONG není, abyste měsíc cvičili do úmoru a pak se zase vrátili k sedavému způsobu života. Naopak! Ze začátku pro vás bude možná těžké jednotlivé díly odcvičit, ale uvidíte, že se budete zlepšovat, budete silnější, víc vydržíte a celkově se budete cítit lépe.

Chceme, aby pro vás program FITFAB STRONG byl motivací a začátkem v lepším životním stylu. Chceme vám ukázat, že hýbat se je radost a jakmile zařadíte do svého života pravidelný pohyb, tělo si na něj zvykne a bude ho vyžadovat. Takže po měsíci s námi pro vás bude tak přirozené jít se proběhnout nebo si zacvičit, že to teď může znít až trochu neuvěřitelně.

A pokud k tomu ještě zapřemýšlíte nad svou stravou a začnete konzumovat více zeleniny, celozrnných výrobků a kvalitních bílkovin na úkor tučných a sladkých jídel. Vaše výsledky jak na fyzické, tak psychické stránce budou dvojnásobné.

V dnešní době se většina z nás hýbe nedostatečně. S nedostatkem pohybu je spojeno mnoho rizik, mezi největší strašáky patří: atrofie svalů, zvýšené riziko osteoporózy, vznik aterosklerózy, zácpa, obezita a v neposlední řadě to jsou závažné psychické důsledky. A proto je tady náš program FITFAB STRONG, jehož primárním účelem není hubnutí, ale naopak zdraví!

A co se vlastně s tělem při pohybu děje?

Oběhové změny. Zvýší se srdeční výdej, vzroste tepová frekvence a změní se průtok jednotlivými orgány. Stoupne průtok svaly, kůží, myokardem (srdcem) a naopak se sníží průtok vnitřními orgány (např. žaludek, ledviny). Tím se zvyšuje efektivita srdeční činnosti. Také to s sebou nese vývoj svalů a jejich efektivnější práci, pohyb pozitivně působí i na kosti.

Mobilizují se energetické zdroje. Těmito zdroji jsou glukóza (cukry) a mastné kyseliny (tuky). Čím delší je vaše pohybová aktivita tím více vaše tělo bude využívat energii z tukových zásob. Tělo sportovce už ví, že s glukózou musí šetřit, a proto začne používat jako energetický substrát tuky. Naopak nesportovec bude déle metabolizovat cukry. Takže ano, díky sportu se samozřejmě i optimalizuje vaše hmotnost.

Pocení. To ví taky asi každý, ale víte, že za hodinu můžete vypotit až přes 1 litr potu. Takže rozhodně nezapomínejte před, při a po sportu pít!

Podpoření peristaltiky. Tedy pohyb střev, díky sportu roste prevence zácpy a s ním i prevence karcinomu tlustého střeva a konečníku.

Vliv na psychiku. Sport je pro tělo stres a právě při stresu se vyplavují endorfiny, tzv. endogenní opiáty. Endorfin je označován taky jako hormon štěstí, protože mezi jeho účinky patří euforie a tlumení bolesti. Takže jestli jste častěji ve stresujících podmínkách, trpíte depresivními náladami, tak se začněte více hýbat.

Příznivý vliv na imunitní systém. A to díky všemu výše vyjmenovanému.

Ještě váháte? Rozhodně nemusíte! Pokud však máte zdravotní potíže, určitě doporučujeme konzultovat vhodnost cvičení s vaším lékařem.

4 thoughts on “Jaký vliv má FITFAB Strong na vaše tělo?

  1. nela Reply

    Lze doplnit u cviceni vyklad, co zrovna se posiluje, jaka partie? Predpokladam, ze behem cele lekce jste se snazili zapojit veskere svaly od ruk, bricho, stehna i zadek? Take bych doporucila napr. dat i promeny lidi, po uspesnem odcvicenem planu, aby byli dalsi motivovani.

    • Andy Pavelcová Reply

      Díky moc za supr připomínky, Nelo! 🙂 Doplnit do videí to už nezvládneme, ale pravda, mohli bychom udělat stručný manuálek k jednotlivým videům, ať máte jasno 🙂 Proměny jsou sice hezká motivace, ale nechceme, aby lidé byli motivováni jen tím, jak budou vypadat. Chceme hlavně, aby je program bavil a cvičení přišli na chuť ne proto, že chtějí být hubenější nebo naposilovanější, ale z radosti z pohybu. Aby si videa pouštěli rádi a nebrali je jako utrpení, které se musí přežít pro hezkou postavu. Pokud jen jednoho člověka naučíme milovat cvičení, bude to celé mít smysl. Věříme ale, že proměny lidi chytnou a dosáhneme i tak našeho cíle vytáhnout lidi z gauče, takže pokud by někdo měl zájem nám proměnu poslat, proč ne 🙂

  2. Zuzana Gutterová Reply

    Jsem nadšená….Je to skvělý :)….krásná práce….:)….pro začátečníky určitě makačka , ale kdo vydrží tak bude překvapen jak to perfektně funguje …léto před námi. .tak jdu na to:)))

  3. Jaruska Reply

    Potlesk,super prace …Ja zacala na vyzve a pokracuji s Vami.Jste fakt super.denne se tesim az si zacvicim a neni to jen proto,ze chci vypadat jako pred tehotenstvim,ale pohyb miluji. Diky ,fakt obrovske diky Vasemu programu.😍

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *