#FITFABZÁŘÍ | měsíční fitness výzva

Prázdninové dny se pomalu chýlí ke konci a my jsme tu po letní pauze opět s naší měsíční cvičící výzvou. Tentokrát do toho půjdeme v rytmu jógy.

Kdy běží: 1. – 30. září 2021 ⏰

Jak se můžu zapojit? Jednoduše, prostě s námi cvičte! 🤸🏼‍♀️

Kde se mám registrovat a kolik to stojí?  Nikde a vůbec nic. Potřebujete jen váš čas a trochu odhodlání. 🖤

A když vám dojde motivace?

Stát se to může, proto se společně podporujeme v naší skupině na facebooku Fitfab Strong parta.

Stejně tak s námi můžete sdílet na Instagramu. Nezapomínejte na používání hashtagu #fitfabzari. 

Patronem výzvy je Andrejka!

Kdo jiný by si mohl vzít pod palec měsíc plný jógy, než Andrejka Mokrejšová.

Každý týden jsem si pro vás připravila něco extra navíc. Livestreamy povídací i cvičící, nebo něco dalšího pro inspiraci.”


Plánek cvičení a aktivit
:

Buď si můžete stáhnout plánek přímo k výzvě, nebo náš plánovač, kam si vše zapíšete podle sebe.

Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je vyzvy-predel.jpg.

1. TÝDEN

  • Termín: 1. – 5. září
  • Aktivity: 3 cvičení a něco extra
  • Plánek ke stažení na stories: tady
Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je vyzvy-predel-1.jpg.

1) Cvičení: Taichi YOGA

O cvičení: jemná jóga kombinující i prvky taichi

Náročnost: 2/3

Délka: 20 minut

Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je vyzvy-predel-1.jpg.

2) Cvičení: Flow jóga s Andy

O cvičení: jemná jóga zaměřená na protažení celého těla

Náročnost: 1/3

Délka: 20 minut

Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je vyzvy-predel-1.jpg.

3) Cvičení: UPPER BODY Light

O cvičení: středně náročné posilování na horní partii těla

Náročnost: 2/3

Délka: 20 minut

Nezapomeňte si s sebou vzít činky, nebo lahve naplněné vodou.

Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je vyzvy-predel-1.jpg.

4) Aktivita venku: běh/kolo/brusle

Hned první týden dostanete jeden samostatný úkol.

Ať už bude počasí jakékoliv, vyrazte ven sportovat. Zkuste indiánský běh, vyjeďte na aspoň hodinku na kolo, nazujte brusle a rozjeďte to.

Zvolit si můžete samozřejmě klidně i něco jiného, co vás bude bavit.

A nezapomeňte nám poslat fotku, nebo napsat, ať víme, jak vám to šlo na Fitfab Strong parta.

A hodit se vám k tomu bude Andrejky běžecký playlist na našem Spotify!

Délka: 30-60 minut

Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je vyzvy-predel.jpg.

2. TÝDEN

  • Termín: 6. – 12. září
  • Aktivity: 3 cvičení, 1 úkol a 1 povídací livestream
  • Plánek ke stažení na stories: tady

1) Cvičení: STABILITY Stronger

O cvičení: náročné pomalé posilování kombinující prvky jógy a pilates

Náročnost: 3/3

Délka: 30 minut

2) Cvičení: Protažení před spaním

O cvičení: Jak chodíte spát? Koukáte do telefonu a pak prostě padnete, zkuste se nad tím zamyslet a poslední půl hodinu už více směřovat ke spánku. Uvařit si čaj, snížit doma osvětlení, telefon už nechat být.

Nevíte si rady? Zkusit můžete něco na YouTube a jeden konkrétní tip ode mě.

Délka: 10-20 minut

3) Úkol: ranní ledová sprcha

No dobře, nemusí být úplně ledová, zvlášť pokud na to nejste zvyklí. Ale zkuste jít pod studenou sprchu a tam napočítat pomaličku do deseti. V tu chvíli to možná moc příjemné nebude, ale počkejte ten pocit po. Aaaaaw. ❤️

4) Cvičení: HOLD Strongest

O cvičení: posilování zaměřeno na celé tělo

Náročnost: 3/3

Délka: 47 minut

Začínáte? Mrkněte na Katy a dělejte varianty cviků s ní.

5) Překvapení: Livestream Q&A

V tomto týdnu si pro vás Andrejka připravila livestream, ve kterém vám ráda odpoví na vaše otázky ohledně stravy, jógy, cvičení, běhu a čehokoliv dalšího, co vás bude zajímat.

Livestream poběží na Instagramu Andrejky.

Těšit se na vás bude ve čtvrtek 9. 9. od 19:00 hodin.

Délka: 60 minut

3. TÝDEN

  • Termín: 13. – 19. září
  • Aktivity: 4 cvičení a 1 překvapení
  • Plánek ke stažení na stories: tady

1) Cvičení: STRETCH

O cvičení: odpočinek a regenerace je stejně důležitý jako pohyb, proto se vrhněte do lekce STRETCH

Náročnost: 1/3

Délka: 20 minut

2) Cvičení: YOGA Strong

O cvičení: power jóga zaměřená na posílení celého těla

Náročnost: 2/3

Délka: 25 minut

3) Cvičení: ranní protažení

Jak lépe začít ráno, než aktivujícím protažením?

Zkuste si vymyslet příjemnou sestavičku na 10 minut a projet ji s příjemnou hudbou ve sluchátkách, než vám vychladne čaj.

4) Cvičení: Well Fresh

O cvičení: rychlejší fyzio cvičení s posilovacími prvky

Náročnost: 2/3

Délka: 27 minut

4) Překvapení: tipy na zdravá jídla

Inspirace není nikdy dost. Co teprve, když se jedná o jídlo!

Ve středu 15. 5. na Instagramu @fitfabstrong.cz najdete tipy na několik zdravých jídel (i do krabičky) od Andrejky.

4. TÝDEN

  • Termín: 20. – 26. září
  • Aktivity: 4 cvičení
  • Plánek ke stažení na stories: tady

1) Cvičení: COFFEE YOGA Light

O cvičení: naše nejoblíbenější jógové video vůbec. Kávu ani jiný nápoj mít nemusíte, ale pokud hodně chcete, tak rozhodně můžete. 🙂

Náročnost: 2/3

Délka: 20 minut

2) Cvičení: nejoblíbenější lekce jógy

O cvičení: Dnes si můžete vybrat jakékoliv cvičení, které vás nejvíc baví! Zvolit můžete jakékoliv video z naší dílny nebo zkusit jiná cvičení z internetu.

Náročnost: zcela na vás

Délka: alespoň 25 minut

A dejte nám vědět, která lekce to je.

3) Cvičení: Well MEDIUM

O cvičení: Další fyzio lekce vhodná i pro maminky v 2. trimestru pod vedením Katy. Připravte si činky a závaží na kotníky, budou potřeba.

Náročnost: 1/3

Délka: 25 minut

4) Cvičení: livestream

O cvičení: Těšit se můžete na dynamickou jógu, v které se zaměříme i na posilování. Livestream vám samozřejmě necháme uložený.

Najdete ho na Instagramu Andrejky.

Délka: 30-40 minut

Kdy: 21. 9. od 18:00

5. TÝDEN

  • Termín: 27. – 30. září
  • Aktivity: 3 cvičení a soutěž!
  • Plánek ke stažení na stories: tady

1) Cvičení: PILATES Light

O cvičení: krátké a energické posílení celého těla

Náročnost: 2/3

Délka: 16 minut

2) Cvičení: Well SOFT

O cvičení: Velmi jemné posilování, u kterého se sice možná nezpotíte, ale věřte nám, že přesně takové fyzio-cvičení vaše tělo opravdu ocení.

Náročnost: 1/3

Délka: 25 minut

3) Pohyb venku

Protože tento týden je i 28. 9. – tedy státní svátek, máte od Andrejky úkol opět dalšího pohybu venku. Vybrat si můžete cokoliv:

  • běh
  • kolo
  • plavání
  • houbaření
  • tenis
  • túra
  • napište nám, co jste si nakonec podnikli

Náročnost: zcela na vás

Délka: alespoň 30-60 minut

4) Soutěž

Na 30. září pro vás chystáme soutěž o krásné dárek! Tentokrát budou výherci hned 2:

Soutěžit budeme tedy hned o 2 ceny:

  • základní nutriční konzultaci od Andrejky (možné i v online podobě),
  • 30minutovou soukromou lekci jógy, kde proberete jednotlivé prvky a provedení (možné i v online podobě).

Díky, že jste s námi celou výzvu zvládli a v říjnu se zase vidíme!

Andrejka a zbytek týmu FITFAB Strong

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *